Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Unlock iPhone

Mijn iPhone komt uit Engeland van o2 Nou zie ik op internet dat je hem unthetered can unlocken. Mijn vraag is dan als ik dat gedaan heb kan ik hem dan in het vervolg gewoon officieel updaten via iTunes zonder jailbreak of iets dergelijks Of is het gewoon alleen een unlock op de firmware die opdat moment er op zit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
525

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als je je iPhone jailbreakt kan je gratis Appa downloaden en dat soort dingen. Als je dan naar een nieuwe versie wilt kan dat niet zomaar. Je moet 'm 'herstellen'. Dan is je telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen en heb je de nieuwste firmware. Let wel op dat je eerst een backup maakt dan :)
Je kan je iPhone dus niet updaten en gekailbreakt houden. Je kan je iPhone wel updaten (via herstel) en vervolgens weer jailbreaken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jouw tweede scenario is correct: je telefoon is unlocked met die specifieke software die je er op dat moment opzet. Elke 'reguliere' update [via Apple & Itunes] zal die unlock weer ongedaan maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding