Citrix is helaas niet de enige addon die straks niet meer zal werken.

Omdat extensies ook rechtstreeks interne code van Firefox konden aanpassen, was het mogelijk dat mensen met slechte bedoelingen kwaadwillende code in een onschuldig ogende extensie konden opnemen.
Om dit probleem te voorkomen en als onderdeel van bredere inspanningen voor het moderniseren van Firefox in het geheel, is Mozilla overgegaan naar een nieuw raamwerk voor het ontwikkelen van extensies voor Firefox.
Extensies die met de nieuwe standaard zijn gemaakt, zijn veiliger, beter beveiligd en zullen in nieuwe Firefox-versies gewoon blijven functioneren.

In Firefox 57, vrijgegeven op 14 november 2017, zullen in Firefox alleen nog extensies werken die met deze nieuwe technologie zijn gebouwd.
Citrix hoort daar dus nog niet bij.
SimonV
6 jaar geleden
SimonV
6 jaar geleden
Zelf ben ik vanwege allerlei niet meer werkende extensies niet overgestapt.
Voor de snelheid hoef je het niet te doen: http://www.zdnet.com/article/just-how-fast-is-firefox-quantum/