Waar kan ik freeware-software downloaden waarmee je het menselijk lichaam in 3D kunt bekijken?

Ik weet dat er online websites zijn die dit kunnen zoals google labs. Maar ben meer op zoek naar een programma die meer mogelijkheden heeft.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat je hier opnoemt heb ik niet zoveel aan, het is nl free to try of voor de iphone. Ik zoek freeware. Dus geen beperkingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoals ik vermeldde; kijk vooral eens rond op http://download.cnet.com
als je het daar niet op vind is je kans klein lijkt me.
___
ik heb al een paar voorbeelden voor je opgezocht
-je moet zelf nog wel even de filters voor gratis en welk systeem (SUN?windows?MAC?iphone?Linux? ...) je dit wil gebruiken invullen,
dat heb je in je vraag niet meegegeven!
___
als je grotere betere professionele fantastische super de luxe software wil, waar programmeurs jaren aan hebben geschreven, kan je niet verwachten dat dat gratis is.