Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik aan een Bulgaarse spellingscontroler op mijn pc?

Ik schrijf geregeld brieven in het Bulgaars en dan zit de spellingscontroler alles rood te onderstrepen. Ik wil graag een Bulgaarse spellingcontroler die mij op mijn fouten wijst maar de goed geschreven woorden met rust laat.
Ik heb Windows 7 en gebruik Google Chrome.

6 jaar geleden
in: Software
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tik in, in de adresregel of knip en plak:

chrome://settings/languages

-Taal> Talen toevoegen
Kies Bulgaars
-Spellingscontrole
Schuif Bulgaars aan

Let op nu zijn meerdere spellingscontroles actief dus ook een Nederlands woord zal goedgekeurd worden.

Andere navigatiemethodes
Ga naar :
Instellingen (rechtsboven 3 puntjes)
Dan ga naar
Geavanceerd (linksboven* 3 streepjes OF onder aan de pagina)
en dan naar talen.

*Met dank aan JanJ2002
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
zondag
6 jaar geleden
Дай да видя дали това е истина. истана Geweldig! Hij doet het MrTomaat en JanJ2002. Ik had geschreven 'Laat me zien of dat waar is'. En het is dus waar. Ik heb 'waar' expres nog een keer herhaald en fout geschreven. Hij heeft het meteen rood onderstreept. Jullie hebben me geweldig geholpen. Mijn oprechte dank daarvoor.
zondag
6 jaar geleden
Дай да видя дали това е истина. истана Geweldig! Hij doet het MrTomaat en JanJ2002. Ik had geschreven ‘Laat me zien of dat waar is’. En het is dus waar. Ik heb ‘waar’ expres nog een keer herhaald en fout geschreven. Hij heeft het meteen rood onderstreept. Дай да видя дали това е истина. истана Geweldig! Hij doet het MrTomaat en JanJ2002. Ik had geschreven ‘Laat me zien of dat waar is’. En het is dus waar. Ik heb ‘waar’ expres nog een keer herhaald en fout geschreven. Jullie hebben me geweldig geholpen. Mijn oprechte dank daarvoor.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
моля, alstjeblieft
zondag
6 jaar geleden
Hahaha leuk! Mоля is wel alstublieft maar alleen als je een verzoek doet. Als je iemand iets geеft, en jij gaf mij hier wat, dan zeg je Заповядайте! (Zapovjadajte)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding