Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom vindt ABN Amro het nodig om als onderdeel van het beveiliginsbeleid me niet toe te staan een screenshot te maken in de app?

Ik heb het vaak nodig, maar het kan blijkbaar niet. Ik zie het verband niet tussen beveiliging en een screenshot.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je vraag klopt niet helemaal, want je kunt wel degelijk screenshots van je rekening maken in de bankapp van ABN Amro. Om je privacy te beschermen moet je daarvoor expliciet toestemming geven via het menu Instellingen > App > Screenshots.
(Lees meer...)
Pieter2011
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Hartelijk dank voor uw antwoord.

Andere antwoorden (1)

Dit is voor de privacy van zowel jezelf als de privacy van anderen. Zodat je niet zomaar screensgots kan maken van.bijvoorbeeld je saldo en overboekingen. Bij ABN kun je dit volgens mij wel wijzigen in de instellingen in de app.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je het met een simpele instelling kan veranderen wat is dan het voordeel qua privacy in de eerste plek?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is voor je eigen privacy, bijvoorbeeld als je een screenshot maakt van je saldo of iets dergelijks en je wil niet dat mensen dit zien, laat je de optie uit. Als je wel screenshots maakt, heb je namelijk altijd kans dat anderen deze zien, al is het alleen iemand anders die even in je gallerij kijkt. Het is dus je eigen keuze.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding