Hoe laat ik het programma Utorrent niet uit zichzelf opstarten?

Ik heb nu Utorrent op mijn computer, alleen als ik nu me computer opstart krijg ik een zwart beeld en me computer is ineens erg langzaam. Nu wil ik graag dat het programma pas opstart als ik het aanklik, en dus niet uit zichzelf zodra ik mijn pc aanzet. Dat ie dan pas verder gaat met downloaden van mijn torrents vind ik geen probleem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
6.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Instellingen in Utorrent zelf kan je dit soort dingen ook aan en uitzetten.

Het beste antwoord

Klik op start links onder en zoek bij alle programmas naar de map opstarten en verwijder of verplaats utorrent uit die map. Staat ie er niet of kan je het niet vinden zoek dan met de zoekfunctie naar opstartprogrammas wijzigen en kijk of je daar iets mee kan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ALs hij zich in het systeem opstarten heeft genesteld. ga dan naar start--> uitvoeren en type daar msconfig in. druk op enter en er opent zich een programmatje. Bij het tabblad opstarten kun je hem (en andere programma's ) uit en aan vinken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de opties van utorrent staat zoiets als: Gelijk opstarten met windows. Als je het vinkje daarbij weglaat of weghaald dat zal hij de volgede x niet meer uit zichzelf opstarten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
open je hoofdscherm, ga naar opties, bovenin je balk, voorkeuren, dan zie screenshot