kan ik zien wanneer ik een bepaald deel van een tekst in een word document heb geschreven?

Vraag is denk ik duidelijk genoeg. Ik ben al een tijd met iets aan het schrijven, nu ben ik benieuwd wanneer ik bepaalde alinea's heb geschreven.

Wie weet of dit kan en hoe dit kan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
5.5K

Het beste antwoord

Alleen als je allemaal losse bestanden hebt, kan je zien wanneer ze zijn opgeslagen. Als je een bestand opent, aanpast en opnieuw opslaat komt die nieuwe datum er bij staan. Dus , nee, toegevoegde alinea's zijn niet op datum te herleiden.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Theo15 Precies zoals jc54 schrijft . Maar als je dat echt wilt weten,moet je een project map maken en elke keer als je wat bijvoegt als een nieuw document opslaan.
Begin bv met document 1, dan 2 enz.
Je kunt dan bij opslagdatum gaan.
Het verschil kun je zien door 2 aanliggende nummers te openen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@Theo54 Een ander idee - schrijf in een journaal
https://www.splinterware.com/products/idailydiary.html
De gratis versie komt ook in Nederlands.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@ Theo 15 -Sorry -vinger slip (54)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
@jc54 @Speurneus
dank voor info, deze mogelijkheden kende ik al, maar wat ik zoek is dus blijkbaar niet mogelijk. Wat jullie beschrijven is prima voor de toekomst maar maar kan ik verleden niet mee terughalen.
Alsnog dank