Wie kent er een alternatief voor Sandboxie voor de pc? Het moet er ook een zijn waarbij je geen reboot moet doen van je pc om in zandbakmodus te gaan

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.2K

Het beste antwoord

Wat dacht je van Virtual Box of Microsoft Virtual PC? Je maakt zelf een virtuele computer aan met een virtuele harde schijf en als je in die computer windows XP installeert (of wat je ook wilt) kun je daar uitgebreid programma's testen.

Je kan zelfs Microsoft Steady State (gratis) installeren en zo binnen je virtuele omgeving de harde-schijfbescherming inschakelen die het mogelijk maakt om bij het opnieuw opstarten van je virtuele computer alle wijzigingen ongedaan te maken indien gewenst...

Succes ermee en reageer maar (of PM me) als iets niet lukt!

Toegevoegd na 1 minuut:
Virtual PC en Virtual Box zijn beide gratis trouwens! Maar Virtual PC werkt alleen bij legale windows-versies en dan nog niet allemaal. Info bij de bronnen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je bij Virtual Box ook pc opstarten als je even virtualisatie wil? bij sandboxie was het niet nodig om de pc opnieuw op te starten