als je iets op een stickje zet moet je het dan nog downloaden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
Amadea
10 jaar geleden
Dat hangt ervan af of het een te installeren programma betreft, of een kant en klaar document is.
ronron1212
10 jaar geleden
hoe bedoel je je hebt het op je pc staan of het staat er niet op anders moet je het eerst downloaden.
Ritsuka
10 jaar geleden
als je wat op een stickje zet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, want dan heb je het al....nl op je stickje !

Antwoorden (1)

ik snap de vraag niet precies, bedoel je dat je een geintstalleerd programma op een usb-stick hebt gezet, dit gaat helaas niet werken
je zou de setup wel op het usb stickje kunnen zetten en het dan installeren

als ik de vraag heel letterlijk neem is het antwoord: nee dat hoeft niet

gr
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt niet, want met veel software kan dit namelijk wel, want lang niet iedere software gebruikt registersleutels.