McAfee blijft mij maar vertellen dat mijn beveiliging op de pc niet in orde is, hoe stop ik dat?

ik gebruik AVG, ik moet vast ergens een vinkje zetten, maar waar? het is niet alleen bij opstarten maar ook gewoon tussendoor, komt elke keer zo'n scherm op

13 jaar geleden
in: Software
1.9K

Het beste antwoord

Mcafee en AVG kun je beter niet samen zetten. AVG is prima, Mcafee in principe ook, maar AVG alleen is beter.

Ik raad je aan de removal tool van mcafee te gebruiken om mcafee te deinstalleren.

http://computertaal.info/2009/03/08/mcafee-removal-tool/

het kleine linkje in de bovenste alinea.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

MCafee deinstalleren. Want je gebruikt een andere virusscanner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
inderdaad, 2 virusscanners samen gaat vaak niet goed.
amigo
13 jaar geleden
volgens mij hebben we mcafee nooit (bewust) geinstalleerd maar ik ga kijken of ik hem weg krijg
Meerder virusscanners naast elkaar laten werken geeft altijd problemen.
Installeer een goede, Avast (gratis, net als AVG alleen beter).

Kijk eens op;
http://www.avast.com/free-antivirus-download

Toegevoegd na 3 minuten:
Zet de firewall van windows ook aan, geeft geen problemen met Avast.
En neem een probleemloze browser; FireFox.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
google chrome is lichter, sneller en beter. Bovendien is Avast gelijkwaardig aan avg. Allebei goed.