Hoe wordt de Belgische RTV-tvkrant gemaakt? www.rtv.be ? Met welke software?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Je bedoelt de website neem ik aan? Die is geschreven in PHP/HTML. Maar welk programma er is gebruikt kan ik je niet zeggen. Wel weet ik dat de meeste site's wel met een programma worden gebouwd maar dan vooral op programmeerbasis. Denk dan aan programma's als Adobe Dreamweaver.

Als je zelf een programma zoekt om website's te bouwen kan je eens kijken bij deze vraag: http://www.goeievraag.nl/vraag/gratis-programma-waarmee-website.28252

Ik hoop dat ik je vraag heb kunnen beantwoorden, reageer anders even...