Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe laat ik de Google Vertaling weer zijn werk doen op mijn pc?

Ik heb Windows 7 op mijn pc en werk met Google Chrome. Ik lees een buitenlandse krant online. Als ik een woord niet kon vertalen selecteerde ik het en dan verscheen het icoontje van Google Vertaling er boven of onder. Ik hoefde er alleen maar op te klikken om de vertaling te zien. Die functie is plotseling opgehouden. Ik moest vanaf toen naar de site van Google Vertaling gaan om het woord daar te laten vertalen. Nu blijkt die site het ook niet meer te doen. Ik kan er wel een woord plakken of intikken maar een vertaling krijg ik niet meer. Hoe herstel ik deze twee dingen?

9 jaar geleden
in: Software
829

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Probeer je browser (in jou geval google chrome) eens opnieuw te installeren, en misschien werkt het dan terug.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als de extensie nog niet werkt, probeer dan ook eens de Google Translate extension te verwijderen en opnieuw te installeren
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding