Outlook verwijderen. Wat gebeurt er met mijn emailadres?

Aangezien mijn outlook teveel spam ontvangt schakel ik over naar Gmail.
Nu vroeg ik me af wat er gebeurd met de mailtjes die naar dit mailadress gaan.

Na 60 dagen is je account "verwijder."
Wat gebeurd er dan met dit emailverkeer richting mijn gesloten mail en wat gebeurd er met mijn bestaande mailtjes?
Blijven deze voor eeuwig op een server staan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
3.5K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goeie vraag!
paulus811
6 jaar geleden
Met outlook verwijder je niet het mailadres. Je kunt de mails van dit adres ook in gmail lezen door het mailaccount toe te voegen. Ik zou geen account opheffen vanwege spam maar spam als zodanig markeren dat outlook het apart zet. En veel spam wordt veroorzaakt door online aankopen. Vaak kun je je daarvoor afmelden om de mailstroom te stoppen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dag Paulus, Dank voor je reactie. ik moet ook zeggen dat ik Gmail ook veel fijner vind werken.
Ondanks dat, vind ik het wel apart dat bij een verwijderd account, de plek in de (eventuele) server opslag niet overschreden wordt waardoor data verloren gaat. Of ben ik nu te naïf en had dit kunnen weten?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Paulus811: mij is altijd verteld NOOIT op die spam te reageren. Ook niet afmelden voor mailing via die site. Dan weten ze dat je mail adres nog in gebruik is. Tis klote maar weinig aan te doen. Een ander mail adres werkt zeker! Al zul je over een poos hetzelfde dan weer hebben...

Het beste antwoord

Na opheffen van je account worden de e-mails van je account ook verwijderd.
Als je dan nog een e-mail naar het oude account stuurt, krijg je de melding dat dit e-mailadres niet bestaat.
SimonV
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dag Simon, Heb je hier toevallig een bron van?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Staan er toch 2?
SimonV
6 jaar geleden
Die heeft SimonV rap toegevoegd... ;-)