Kan je in Word aan een al bestaande tabel in één keer een heleboel nieuwe rijen toevoegen?

Ik ken wel meerdere manieren om aan een al bestaande tabel telkens 1 nieuwe rij toe te voegen, maar kan je ook meerdere rijen in één keer toevoegen? Zoja, hoe?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.4K

Het beste antwoord

Selecteer meerdere rijen, klik daar met de rechtermuisknop op en kies voor 'invoegen' en dan voor 'rijen boven (of onder) invoegen'. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je drie rijen na een bepaalde rij wilt invoegen moet je dus drie rijen selecteren (twee rijen boven die bepaalde rij en die bepaalde rij zelf), klik dan met rechts op je selectie en kies voor 'invoegen' en dan 'rijen onder invoegen'.

Toegevoegd na 3 minuten:
En selecteren van meerdere rijen kan door met je muis links van de rij te gaan staan en dan je muis (met linkerknop ingedrukt) naar beneden te slepen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me net voor ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad ja ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hey, dat werkt inderdaad goed!
Bedankt!

Andere antwoorden (2)

Rechtermuisknop op laatste rij, dan klik je invoegen, dan klik je hele rij. Succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die functie kende ik al, maar daarbij voegt ie dus maar één rij per keer toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan geen 10 rijen in een keer toevoegen.
Wanneer je eerste een aantal rijen selecteert en vervolgens rechtsklikt en invoegen kiest, worden er net zoveel ingevoegd als je geselecteerd hebt.