programma op computer te groot voor beeldscherm. wat moet ik doen?

Hier mijn probleem. Bijvoorbeeld als ik een programma wilt openen bijvoorbeeld GoPro Studio, valt er een stukje weg van de zijkanten. Het is te groot. Ik kan ook niet naar de instellingen gaan van dat programma omdat er dus aan alle kanten stukjes weg zijn. Ik kan ook niet de Sluiten, minimaliseren en verkleinen opties zien. Ik moet daarvoor dus ALT F4 toetsen voordat ik het wilt sluiten.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.6K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat is je beeldscherm resolutie?
Je kunt 2 dingen proberen. 1.Verhoog je resolutie,maar houdt je monitor formaat - breedbeeld of wat aanbevolen is. 2.Houdt je bestaande resolutie, maar verander
de snelkoppeling instelling.
(Ik vermoed dat die op vol scherm staat
(gemaximaliseerd) Klik met rechtse muistoets op de snelkoppeling
en kies eigenschappen.
Bij Uitvoeren zet hem op Normaal venster.. Hoop dat dit zal helpen en dat je tenminste de bovenste balk op je scherm krijgt.
Daarna kun je hem slepen en zijkanten en bodem wat naar binnen trekken.. Als dat niet lukt moet je naar een hogere resolutie gaan..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Wat is je beeldscherm resolutie?
Je kunt 2 dingen proberen. 1.Verhoog je resolutie,maar houdt je monitor formaat - breedbeeld of wat aanbevolen is. 2.Houdt je bestaande resolutie, maar verander
de snelkoppeling instelling.
(Ik vermoed dat die op vol scherm staat
(gemaximaliseerd) Klik met rechtse muistoets op de snelkoppeling
en kies eigenschappen.
Bij Uitvoeren zet hem op Normaal venster.. Hoop dat dit zal helpen en dat je tenminste de bovenste balk op je scherm krijgt.
Daarna kun je hem slepen en zijkanten en bodem wat naar binnen trekken.. Als dat niet lukt moet je naar een hogere resolutie gaan..
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sorry voor de dubbele post,maar de website reageerde niet en ik had 2x Plaats reactie geklikt..

Antwoorden (1)

Heb je al geprobeerd de resolutie van de software te veranderen?