Hoe kan ik getekende aanpassingen uit een afbeelding verwijderen?

Heb een paar jaar geleden door middel van Paint een lijn over een code getekend, en nu heb ik de code dus nodig. Ik heb de originele afbeelding niet meer, dus wil ik graag die lijn verwijderen. Kan dit en met welk programma kan dit?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
4.1K

Antwoorden (1)

Helaas is dit niet meer mogelijk. De originele laag is verdwenen door er met Paint overheen te tekenen.
Als je het met een programma als Photoshop had gedaan en het originele bestand hiervan nog had gehad, lukte het waarschijnlijk nog wel.

Toegevoegd na 2 minuten:
Microsoft werkt wel aan een nieuwe versie van Paint die ondersteuning zal hebben voor lagen. Dat maakt het mogelijk voor gebruikers om verschillende onderdelen van het geheel los van elkaar op een compositie te plaatsen en op latere momenten aan te passen, te wissen of te verplaatsen. Iets waarvoor gebruikers normaal gesproken zich moesten keren tot Photoshop of Paint.NET. Maar daar heb je nu dus niets aan...
SimonV
6 jaar geleden
Reddie
6 jaar geleden
Meerdere lagen. Dat is ongeveer hetzelfde als oudere versies bewaren.