Welke sofware kun je gebruiken om een pasje te koppelen aan iets?

Ik zou graag voor mijn winkel klantenkaarten willen maken waarmee klanten kunnen betalen, maar ik heb mij suf gegoogled en kan niks vinden wat ik wil:
Door het pasje te scannen credits toevoegen aan dat pasje
en dat als ik het scan in de winkel dat ik die credits er weer af kan halen een soort pinpas dus.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk dat u hiervoor kaarten kunt gebruiken die RFID-chips bevatten. Hiervoor heeft u ook een RFID-lezer/schrijver nodig.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Weet u ook toevallig welke software ik kan gebruiken om het het schrijven en te lezen? Als ik zo'n scanner heb
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Sorry voor mijn late reactie.
Helaas kan ik geen software vinden voor uw doel. U kunt wel bijv. contact opnemen met een hierin gespecialiseerd bedrijf: https://www.google.nl/search?q=klantenkaart+systeem

Antwoorden (2)

Op je telefoon kun je de app Stocard gebruiken om al je pasjes in te scannen en ze op die manier niet overal meer mee hoeft te nemen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je een IPhone hebt kun je Wallet gebruiken