Hoe activeer ik met de nieuwste googletoolbar de handige optie om binnen een site te zoeken.

Bij de oude versie kon je op een stiftje drukken en keurden de keywords op in verschillende kleuren. Ik kan nu alleen door ctrl-f te drukken zoeken op één keyword zoeken. Hoe activeer ik de oude optie?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Voer de hieronder genoemde stappen voor uw browser uit om deze functies in- of uit te schakelen: Toolbar voor Internet Explorer Klik op het moersleutelpictogram op de Toolbar. Vink op het tabblad 'Extra' het selectievakje bij 'Zoekbalk' aan of verwijder dit vinkje juist. Klik op de knop 'Opslaan'.

Bronnen:
http://www.google.com/support/toolbar/bin/...

Waarschijnlijk de oude dan maar weer installeren???

Als je de gewone google gebruikt kan je in ieder geval de volgende syntax gebruiken. zoekterm site:doortezoekenwebsite.com Bijvoorbeeld: googletoolbar site:goeievraag.nl (www kan weggelaten worden) Het werkt ook in het zoekgedeelte van IE7 of IE8 mocht u die gebruiken en Google als zoekmachine ingesteld hebben staan.

Deze optie kan je aan- en uitzetten. Om deze aan te zetten: - Klik op het pijltje-naar-beneden direct rechts van de [G] (welke rechts van het invoerveld staat) - klik op "Beheren..." - Selecteer tabblad "Meer" - Vink "Zoekwoorden markeren" aan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100