Is 13,3 inch genoeg voor het gebruiken van fl studio 12 op een computer?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
6 jaar geleden
Beeldscherm?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja
TurfGraver
6 jaar geleden
Kan zelfs op een mobiel scherm. Tis maar wat je handig vindt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee, eigenlijk niet. Met alle elementen op het scherm zal het moeilijk zijn om alles te zien.
Wat nog belangrijker is - Waar zit dat scherrn op? Hoeveel RAM geheugen en hoe snel is de CPU? Systeem vereisten (Engels)
http://support.image-line.com/knowledgebase/base.php?id=55&ans=214 Het hangt er helemaal van af hoe serieus je bent
met muziek creatie. Als het tijdelijk "speelgoed" is , probeer het op
het apparaat dat die kleine beeldscherm heeft.
Het enige wat je verliest is wat tijd.. Voor serieus gebruik neem een volwaardige computer met groter beeldscherm..
maar met heel weinig andere programmas erop.
en meestal niet verbonden op internet.
om storingen te voorkomen.

Antwoorden (1)

Elke monitor is uiteraard voldoende, echter zou ik zelf de voorkeur geven voor een grotere monitor, zo heb je meer overzicht op je beeldscherm en kan je meerdere layers bekijken. Eventueel kan je ook voor een hogere resolutie beeldscherm kiezen, hierdoor heb je namelijk ook meer ruimte op je scherm omdat alles dan iets kleiner weergeven wordt.