Software om van notenschrift een midifile te maken

Ik heb een boek gevonden met oude liedjes. De zang melodie staat in notenschrift Is er een programma waarin ik dat notenschrift kan invoeren en dan later zelf akkoorden via midi keyboard kan bijnvoegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Het is te doen met het programma Logic van emagic. Het is eigenlijk een sequencer, maar je kan er ook notenschrift in invoeren. Akkoorden zijn makkelijk in te voegen als midi file.
Daarnaast kun je ook nog een echt instrument opnemen.(audio) zang opnemen etc.

Waarschijnlijk kan het ook in andere sequencers, maar logic heb ik het jaren terug zelf ook gedaan.

Succes!

Toegevoegd na 1 uur:
Het kan volgens mij ook met het programma "finale"