Welke emailadressen zijn op mijn alternatiefe adres aangesloten, op Outlock?

Ik heb een email adres. Deze gebruik ik als alternatief email adres op hotmail. Ik heb meerdere emailadressen aan deze alternatiefe emailadres gekoppeld. Ik weet deze emailadressen niet meer. Hoe kun je deze achterhalen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Je klikt in Outlook op het radertje rechtsboven en kiest daar voor Verbonden accounts. Daar zie je staan welke mailaccounts aan dat alternatieve adres verbonden zijn.
Amadea