hoe maak ik mijn pc NOG sneller

(windows xp)
en deze programma's heb ik al:

RegistryBooster 2
SLOW-PCfighter
CCleaner
SpeedUpMyPC
Soluto

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien wordt het gewoon tijd voor een nieuwe PC?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ik ook van plan (http://www.goeievraag.nl/vraag/pc-bouwen-allemaal-kopen.153161)
aleen moet ik daar nog voor sparen en is deze pc van mijn vader
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je PC upgraden??
Al die nutteloze programma's verwijderen?
Defragmenteren???
Scannen op Virussen??

Het beste antwoord

Het is niet alleen maar de software, je hardware is ook heel erg belangrijk. Ik bedoel ik ga niet eens proberen om Black Ops te spelen op een nieuwe pc met 2.0ghz DUO CORE processor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jah deze pc is ook al zo-on 8 jaar oud

Andere antwoorden (7)

Download Glary Utilities. Daar zit van alles van die versnel en opruim programmaatjes in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nóg een programma erbij, en zijn pc loopt dadelijk vast..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik ze 1 per 1 en sluit ze dan ook weer af dus dat kan wel
Het beste voor een snelle pc is alles er af gooien en Windows opnieuw installeren.
Hoe meer programma's op je pc, hoe trager alles word. Ik weet niet wat voor pc je hebt, maar meer RAM kopen is misschien ook een optie.
Kimath
13 jaar geleden
Zorgen voor maar GB. (nieuwe hardeschijf)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"meer" bedoel je ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oeps jah sorry xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat hangt er maar net van af wat je er op hebt staan. Als je een 30gig disk nog voor 60% leeg hebt heeft het helemaal geen zin.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee inderdaad.. ik heb nog nooit gehoord dat je pc sneller word van een 200 gb 7200rpm en een 100 gb 7200 rpm..
bootvis maakt hem veel sneller met opstarten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
echt meer kwa software kan niet, ik zou zelf of gewoon een totaal nieuwe pc kopen . of betere hardware .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hoe meer programma's jij installeert om hem sneller te maken hoe trager hij word. CCleaner heeft ook nog eens het nadeel dat hij dingen kan verwijderen die schadelijk zijn wanneer deze ontbreken, ook registrybooster doet dit, pas daarmee op.

Breid je pc uit met wat werkgeheugen. kijk of je moederboard compatible is met een nieuwe processor en zet er een mooi schone installatie van winxp op. installeer vervolgens geen meuk om hem sneller te maken want dan word hij weer trager.. beperk je software naar wat je nodig hebt, installeer geen rommel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alle onzin programma's eraf halen zoals oude drivers.
Of je zet advanced pro op je pc het kost wel geld maar je kan er wel handig aan komen door te zoeken dat je de volledige hebt en je kan dan echt alles uitpluizen.