Waar kan ik niet te duur Microsoft Office vinden? Dank!

MIjn pc was kapot. Nu moet ik alles opnieuw installeren. Waar kan ik niet te duur Microsoft Office vinden? Dank!

10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Mocht je bedoelen dat je office op een legale manier wil krijgen dan zul je gewoon office opnieuw moeten kopen. Met een beetje geluk kan je ergens nog een oudere office vinden voor een zacht(er) prijsje. Als je de CD van office nog hebt kan je deze meestal gewoon nog een keer gebruiken (ook al is deze hiervoor een keer geïnstalleerd (of 3x in sommige gevallen)).