Hoe kan ik mijn @Live/@hotmail agenda synchroniseren met de agenda op de mac?

Graag zou ik mijn agenda van mijn @Live account willen synchroniseren op de mac. Hier krijg ik nergens een duidelijk oplossing voor. Iemand enig idee hoe dit te realiseren is? Wanneer ik mijn account invoer kan ik alleen mijn mail synchroniseren.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

Je live account heeft zijn eigen agenda log gewoon in op outlook via de browser
zie het blokje links boven daaronder staat agenda

de agenda app van mac werkt daar niet mee die werkt alleen met mac
capthavoc