Bestaat er een goed plan programma?

Inleiding:
Ik zoek een programma om mee te kunnen plannen. Een agenda dus, zoals er zoveel programma's zijn, maar dan dat je gewoon makkelijk kan inprogrammeren wanneer je iets gaat doen en het vervolgens op de agenda kan zien staan, makkelijk verslepen etc. Net als wat je op de computer met afspraken kan doen in een digitale agenda, maar dan gecombineerd met een taak, dat ik het dus wel kan afvinken etc.

Kern:
Ik gebruik er nu (tijdelijk) Thunderbird Lighthning en dan de optie taken, omdat ik hier kan afvinken. Wat ik hier een nadeel van vindt is dat:
-Je niet makkelijk kan verslepen naar een andere dag.
-Je een tijdstip moet aangeven, en ik liever heb dat het gewoon op een bepaalde dag gepland staat.
-Je het niet in een agenda ziet, maar in een lijst met al je andere taken, wat ik hiervoor dus minder overzichtelijk vindt.

Als ik hier de agenda-versie voor gebruikt heb ik als nadelen dat:
-Ik niet kan afvinken

Voor wie niet de add-on van Thunderbird kennen even een uitleg:
Hierin kan je een to do list maken en een agenda.

Conclusie:
Ik zoek dus een programma waar je to do lists kunt maken, maar deze in een agenda zien staan en verslepen etc. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Ik heb 2 oplossingen waarbij je automatisch een To Do hebt :
1) in Outlook : agenda
2) in Google : agenda
Succes .