Hoe kan ik voorkómen dat de nieuwe Bluestacks versie de helderheid van mijn beeldscherm beïnvloedt?

Sinds Bluestacks 2 voor Windows 10 op mijn laptop staat wordt bij het aan- en uitzetten van deze app-speler het scherm ineens heel donker of schel. In de instellingen is niets hierover aan te geven. Hoe kan de helderheid blijven zoals die was?

Amadea
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Om te voorkomen dat de nieuwe Bluestacks versie de helderheid van je beeldscherm beïnvloedt, kun je de helderheid van je beeldscherm aanpassen in het instellingenmenu van je computer. Je kunt ook de helderheid van je beeldscherm aanpassen in de instellingen van Bluestacks.
Bronnen:
een maand geleden