Hoe automatisch smsjes versturen?

Ik wil graag via een automatischsysteem 100+ mensen per jaar op verschillende momenten een sms sturen via een desktop programma, ken iemand hier een goed programma voor?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.1K
Erna55
7 jaar geleden
Wil je spam gaan versturen ?

Het beste antwoord

Er zijn aardig wat SMS webdienst verleners(SMS gateways) waar al dan niet geautomatiseerd SMS berichten kunt versturen vanachter de desktop, of zelfs via een API gestuurd. Zie bron voor een paar voorbeelden.