ik heb bestanden op mijn D schijf gezet, maar hoe kom ik daar nu bij?

Ik heb een nieuwe pc maar mijn c schijf is bijna vol ik game met WOW en Starmars en Secondlife, nu heb ik vanaf een externe opslag van Toschiba mijn bestanden op de D schijf terug gezet, die ik er nog niet op had.
Maar hoe kom ik nu in die D schijf terecht en hoe werkt het, kan ik daar gewoon in spelen?
een aantal van die games gaan vanzelf op de C schijf en zo raakt die vol.Maar hoe kan ik naar die D schijf en openen ?
Dank voor de reacties .

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
1.4K

Antwoorden (1)

je moet je spel installeren op D niet naartoe verplaatsen gebruik je steam?

Toegevoegd na 1 minuut:
je kan dan op D gaan kijken in je spel en op de launcher of .EXE bestand openen op spel op te starten
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Dank je wel ydh652 ik zal het eens allemaal proberen :))