Wat is het beste (met meeste functies) fotobewerkingsprogramma?

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik bedoel geen photoshop, maar net zo iets als: Adobe premier pro Cs5, maar dan voor foto's

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

adobe cs5 photoshop...

zie hier om te kijken wat je kan:
http://www.adobe.com/nl/products/photoshop/photoshop/whatsnew/?sdid=GOXMP&

Toegevoegd na 54 seconden:
is trouwens wel erg duur ;)

1010,31 euro
maar dan heb je ook wat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Vergelijkbaar met wat jij bedoelt is toch echt Photoshop van Adobe.

Dit zijn professionele programma's die veel meer kunnen dan men nodig heeft. Ze zijn hartstikke duur en vragen heel veel van je pc.
Ik gebruik er maar een fractie van en denk erover het nu maar van mijn pc af te gooien.

Je hebt ook Photoshop Elements, de "uitgeklede" versie, die in de meeste gevallen heel goed voldoet.
Prijs: € 75 - € 100
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet van Photoshop gebruik wilt maken is je beste alternatief Gimp.

Net zoveel mogelijkheden, maar dan gratis.

Als je meer iets zoekt dat kleine dingetjes kan, dan raad ik IrfanView aan, eigenlijk een fotobeheerprogramma, maar met (beperkte) editing mogelijkheden
rose
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die hebben niet echt veel functies