Wat is het verschil bij afsluiten van een adobe pakket bij slim.nl of adobe creative cloud?

Ik wil graag een adobe pakket afsluiten en dit kan bij slim.nl ( software voor studenten ) en het kan ook bij adobe.com heeft iemand ervaring waar je dit het beste af kan sluiten? ik hoop op tips

7 jaar geleden
in: Software
1.9K

Antwoorden (1)

Vaak is Slim.nl wel een stuk goedkoper.
Zelf zou ik de goedkoopste kiezen het zijn allebij 2 goede bedrijven
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
pipdietje
7 jaar geleden
dank voor je reactie. Maar ik dacht als ik straks geen student meer ben kan ik dit niet meer gebruiken heb je hier ook ervaring mee?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zelf heb ik van Slim gratis w10 gekregen, dat gebruik ik nu nog steeds terwijl ik niet meer op de zelfde school zit. Je kan altijd contact opnemen met slim en zij kunnen je dan verder helpen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Stel je Adobe CC abbonement werkt niet meer zodra je geen student meer bent, dan zou ik gwn bij Adobe zelf een pakket nemen.( Vlgnsmij wel een stuk duurder)