pst bestand is 428mb maar in outlook geeft hij 27mb aan? heeft iemmand een idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is het bestand niet gecomprimeerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee het bestand staat niet gecomprimeerd op D: , het enige programma waarmee ik het kan zien is Outlook Recovery Toolbox. daar kan ik alles zien en geeft hij ook alles aan wat ik kwijt ben. Alleen dat programma kost iets van 49 euro en dat vindt ik een beetje duur. En herstel hij het dan ook echt anders is het weggegooid geld. De demo versie hersteld maar 5 Mails en ik heb er iets van 500. Heb ook nog een ander programma geprobeerd van 2005 met een reg nr maar die doet hetzelfde als Pst scan van MS Office. Ik snap hier niets van, ik doe dit al jaren maar opeens is het weg. Kan het misschien iets te maken hebben met machtigingen, Ik ben eigenaar en heb volledige machtiging over dat bestand. Sorry voor de lange reactie maar bedankt dat je hebt meegedacht.

Antwoorden (1)

Zit er niets verstopt in de folder view?
Soms kom je nog conflicten daar tegen die ruimte claimen.