hoe is het mogelijk mijn computer draadloos aan te sluiten op mijn meridan radio?

Om een beter geluid te krijgen via mijn boxen die op de radio zijn aangesloten is het handig als ik mijn computer met bijv spotify aan te sluiten op mijn radio . Maar kabels door de huiskamer is niet handig . Ik heb een wifirouter van KPN en een draadloze verbinding met mijn computer . Hoe koppel ik dit aan elkaar?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Als je laptop bluetooth heeft, kun je Spotify streamen naar een BT audio adapter van bijvoorbeeld Logitech (ongeveer 25 euro). Heeft je laptop dat niet, dan kun je datzelfde met een smartphone doen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Een tweede optie voor het geval de laptop geen BT heeft is het streamen naar een Google Chromecast aangesloten op de TV. Het is daarvoor wel noodzakelijk als de ' audio uit' van de tv is aangesloten op de radio. Beetje een omweg, maar op deze manier kun je ook video naar de tv sturen zonder de laptop met kabels op een tv aan te sluiten.
paulus811
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dank je wel ik ga dit proberen