Kan je bij word zorgen dat woorden automatisch dikgedrukt worden?

Ik maak voor school altijd samenvattingen op word en dan zet ik altijd het begrip neer met een dubbele punt achter het begrip en dan daarachter weer de betekenis (Begrip: Betekenis). mijn samenvattingen bestaan meestal uit 6 a4'tjes vol met begrippen. Ik maak deze begrippen altijd met de hand dikgedrukt, maar ik vroeg me af of dit ook sneller kon.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
2K
ronron1212
7 jaar geleden
Hoe bedoel je met de hand?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
eerst alle begrippen selecteren, en dan op die dikgedrukte B drukken bij start.
Erna55
7 jaar geleden
Wanneer je de samenvatting typt, kun je ze direct vetgedrukt maken.
In welke studie heb je 6 a4 - tjes met " begrippen " ?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55. goed ik d8 om het niet al te ingewikkelt te maken noem ik het begrippen. het is gwn een samenvatting met een vraag en de en daarna volgt een dubbele punt, na de dubbele punt volgt het juiste antwoord. Ook staan er begrippen in met daarachter een dubbelpunt en daarachter de betekenis. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel, maar ik heb geen idee hoe je dit uitlegt ; ). Ik doe trouwens HAVO 4.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Erna55. goed ik d8 om het niet al te ingewikkelt te maken noem ik het begrippen. het is gwn een samenvatting met een vraag en daarna volgt een dubbele punt, na de dubbele punt volgt het juiste antwoord. Ook staan er begrippen in met daarachter een dubbelpunt en daarachter de betekenis. Ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel, maar ik heb geen idee hoe je dit uitlegt ; ). Ik doe trouwens HAVO 4.*

Antwoorden (2)

Ja, je zou een tabel in Word kunnen maken met in één kolom begrippen en in één kolom betekenissen. De kolom met begrippen kan je in één keer helemaal selecteren en helemaal dikgedrukt maken. Dat lijkt mij de eenvoudigste manier.

Als je de lijntjes van de tabel niet wil zien, kan je die eenvoudig onzichtbaar maken door daarvoor de juiste keuze te maken bij het keuzemenu voor de vorm van de tabelranden.

Je moet er wel op letten de inhoud van de kolommen niet te gaan verschuiven. Dan kloppen de combinaties van begrippen en betekenissen namelijk niet meer.
7 jaar geleden
ik zocht naar hetzelfde en heb ontdekt dat als je hem als lijst maakt met opsommingstekens dan neemt hij het al wel na 1 of 2 keer over en dan kan je daarna de opsommingstekens weghalen. en dan blijft de opmaak hetzelfde. hieronder heb ik voor de duidelijkheid 2 foto's bijgevoegd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Amadea
7 jaar geleden
Je kunt al heel lang geen afbeeldingen meer bij een antwoord plaatsen. Eventueel kun je de foto's uploaden naar een afbeeldingensite, en dan de link (beginnend met http:// en eindigend op .jpg ) aan je antwoord toevoegen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik snap je niet precies, misschien kan je de fotos via het antwoord van amadea sturen...