Hoe krijg ik een 'tegel' op de start- zoekpagina van Google weg?

Als ik op Chrome klik in Windows 10 krijg ik een zoek pagina van Google. Onder het zoekvenster staan 8 tegels van sites waar ik vaak kom. Bij een van die sites heb ik me uitgeschreven en wil op die tegel een andere site zien waar ik ook vaak kom. Hoe krijg ik die afgedankte site op die tegel weg?

7 jaar geleden
in: Software
5.3K
Amadea
7 jaar geleden
Ben jij van Windows 8 op Windows 10 overgestapt dan? Ik kwam van Windows 7 en heb in Chrome geen tegels.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als je op de tegel gaat staan verschijnt er een kruisje waarmee je het kan verwijderen, hoe je op die plek een nieuwe site kan plaatsten geen idee volgens mij gaat dit willekeurig...
SimonV
7 jaar geleden
Als je googelt op
New tab extensions Chrome
krijg je heel wat mogelijkheden te zien. Bijvoorbeeld: https://chrome.google.com/webstore/detail/awesome-new-tab-page/mgmiemnjjchgkmgbeljfocdjjnpjnmcg https://chrome.google.com/webstore/detail/new-tab-redirect/icpgjfneehieebagbmdbhnlpiopdcmna
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1. Dit heeft niets met Windows versies te maken.
2. Met het kruisje kan je idd verwijderen, dan verschijnt er andere website, niet willekeurig, maar de meest bezochte.
3. Zo forceer je een site:
%LOCALAPPDATA%\Google\Chrome\User Data\Default http://superuser.com/questions/57745/can-i-manually-add-a-thumbnail-web-page-to-the-chrome-homepage
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Amadea Wat krijg jij te zien als je een nieuwe tab opent door op het grijze vakje naast een tab te klikken?
SimonV
7 jaar geleden
Ikzelf krijg dan alleen Google te zien.
Maar dat komt omdat ik New Tab Redirect heb geïnstalleerd.... ;-)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@MrTomaat, je reactie is beter dan het huidige antwoord +
zondag
7 jaar geleden
Ik heb de ongewenste invulling van de tegel weg gekregen. Bedankt allemaal, vooral maheim.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@zondag fijn dat het gelukt is :-)!

Antwoorden (1)

Door simpelweg je muis erover te rollen en rechtsboven op het kruisje te klikken dat verschijnt.