haii ik wil graag spiegelbeel kunnen schrijven in word 2010 maar ik heb geen wordart waar iedereen het steeds over heeft hoe moet ik het doen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
Amadea
7 jaar geleden
? Als je Word hebt dan heb je daarmee tevens Wordart, want dat is daar onderdeel van!
Amadea
7 jaar geleden
In 2010 gaat het op dezelfde manier als in 2007. Zie het antwoord van mmm op http://www.startpagina.nl/v/computers-internet/software/vraag/56030/tekst-spiegelen-2007-gewone-tekst
SimonV
7 jaar geleden
Daar heb je weinig aan als je niet weet hoe je Wordart moet vinden.

Antwoorden (1)

U kunt Wordart hier vinden:
1. Klik op de locatie in een document waar u de te spiegelen tekst wilt invoegen.
2. Klik op het tabblad Invoegen in de groep Tekst op WordArt.
3. Klik op een WordArt-stijl en typ uw tekst.
4. Klik in de WordArt-tekst (of tekstvaktekst) die u wilt wijzigen.
5. Klik op een optie op het tabblad Opmaak onder Hulpmiddelen voor tekenen.
6. Klik in de groep Schikken op Draaien en voer een van de volgende handelingen uit:
Als u het object verticaal wilt spiegelen, klikt u op Verticaal spiegelen.
Als u het object horizontaal wilt spiegelen, klikt u op Horizontaal spiegelen.
SimonV