Weet iemand een visualisatie voor winamp die hier op lijkt: (Vu-meter) zie foto. of een manier om die zelf te maken? alvast bedankt.

ik heb al tehoren gekreken dat ik met winamp een visualisatie als achtergrond kan gebruiken (bedankt). maar ik kan geen goeie visualisatie vinden die op een vu-meter lijkt. alvast bedankt. (of zelf kan maken.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het is heel lastig, om naar aanleiding van jouw plaatje een visualisatie te vinden, omdat het niet duidelijk is wat er gebeurt. En dat kan natuurlijk ook niet anders in een (stilstaand) plaatje. Visualisaties met vu-meters zijn er in ieder geval genoeg. Ik denk dat je het beste zelf even kunt zoeken op onderstaande site. Daar staan er bijna 1000, dus je vindt er vast een, die er zoveel mogelijk op lijkt. Bovenin kun je sorteren op populariteit, best beoordeeld, laatst toegevoegd, etc. Helemaal onderin, swap je naar de volgende bladzijde. Succes! http://www.winamp.com/visualizations/visualizations/1/top-rated

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100