waarom start mijn internet Explorer zo langzaam op, is dat sinds de lancering van Windows 10, ook al heb ik die niet?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Mogelijk komt dit doordat jij nog een oude versie van deze browser gebruikt. Klik even op Help en dan op Over Internet Explorer. Welke versie wordt daar vermeld? Het beste kun je even aanvinken dat nieuwe versies automatisch geïnstalleerd worden.
Amadea
7 jaar geleden
Kan verschillende oorzaken hebben. Je kan proberen of je browser geschiedenis verwijderen, via internet opties, ook helpt. Je PC eens opschonen kan ook met CCleaner.

Je PC kan ook besmet zijn met een virus of malware. Doe voor de zekerheid een scan met je virusscanner en een scan met de gratis versie van MalwareBytes Anti-Malware.

Als het probleem blijft kun je ook Internet Explorer in Windows herstellen, repareren of opnieuw installeren.

Kan niets te maken hebben met Windows 10, want die heb je immers niet.