Hoe zet je het beste een advertentie in elkaar?

Ik probeer een advertentie te maken in Publisher. Ik probeer er een zwarte rand omheen te zetten maar het lukt me niet. Wie weet hoe of in welk programma je het beste een advertentie kan maken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
2.1K

Antwoorden (2)

Dat kan je bv gewoon in word doen, textbox in word plaatsen, de border zwart maken en de tekst er in plakken.

Als je het in publisher wilt doen: Zet de tekst in een cel van een tabel met maar een cel (!). Dan kan je de border van de tabel op zwart zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan gemakkelijk in Word of Publisher een tekstvak invoegen. Als je rechtsklikt op de rand van dat tekstvak kan je kiezen voor 'tekstvak opmaken' oid (afhankelijk van taal en versie van Office). Daar heb je de keuze om een zwarte rand te maken met de gewenste dikte en stijl.

Lukt het zo? Anders reageer je maar en probeer ik je verder te helpen...