Ik ben vergeten uit te loggen bij mijn Dropbox account op iemand anders computer, hoe kan ik dat op afstand doen?

Gisteren heb ik op iemands anders zijn computer ingelogd op mijn dropbox account, maar ben vergeten uit te loggen. Deze persoon zie ik nooit meer. Mijn hele hebben en houden staat in mijn dropbox.

Hoe log ik op afstand uit?

Dank voor jullie antwoorden!!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Software
2.5K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
https://www.dropbox.com/account#security
Hier kun je met verschillende apparaten 'unlinken'.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als het ingelogd is via Google Chrome of Firefox (eventueel ook andere browsers), dan kan het zijn dat je wachtwoord zichtbaar is opgeslagen op zijn computer. Ik zou daarom adviseren om in ieder geval je wachtwoord te veranderen. Wellicht ook van andere accounts met vergelijkbare inlogdetails.
Een tip voor de toekomst: als de computer bijvoorbeeld Chrome heeft, druk dan Ctrl+Shift+N. Dit geeft een incognitomode die inlogdetails en dergelijken weggooit als je op kruisje drukt.
(Ctrl+shift+P op Firefox)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Je kunt ook je wachtwoord veranderen zodat diegene niet meer bij je account kan

Antwoorden (1)

Login op www.dropbox.com -> Klik rechtsboven op je naam -> kies voor settings en dan de tab security.
Of je gaat meteen naar: https://www.dropbox.com/account#security

Als je daar bent kun je onder het kopje 'devices' apparaten waarop je bent ingelogd weghalen.