voor welk programma staat dit icoontje (zie afbeelding)?

Als ik mijn vriend zijn computer opstart, zie ik bij de startbalk een icoontje. Ik kan daar niets mee aanvangen, enkel "dit venster sluiten". Maar als ik daarop klik, sluit het venster toch niet.
Enige tijd later krijg ik dan een scherm zoals je ziet op afbeelding 2.
Wij hebben geen idee over wat dit kan gaan. we hebben al het taakbeheer open gedaan, maar het programma staat niet bij het startmenu. Het is dus wat raar dat het altijd mee opstart, en zo ook het opstarten serieus vertraagt.
Over welk programma gaat dit?
Als we de naam weten, kunnen we het ook zoeken en verwijderen (hopelijk toch) met revo uninstaller of via configuratiescherm.

Picture for question
8 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (1)

Op het plaatje googelen geeft mij de informatie dat het komt van Amsoft.in en daar staat het dan bij Online Application. Als ik het goed begrijp kan je via dit bedrijf onbeperkte schijfruimte geregeld krijgen ten behoeve van het ontwerpen van een eigen website.
Amadea
8 jaar geleden
gvrox
7 jaar geleden
Het ikoon komt van een website waar je ikonen kunt downloaden ( http://www.veryicon.com/icons/system/refresh-cl/system-install-1.html ) en wordt dus door wel meer applicaties gebruikt. Het zal dus wel 1 van die andere applicaties zijn, want de link op amsoft.in loopt dood.
liveisgreat
7 jaar geleden
oink @Amadea, ik heb nooit iets gedownload of zo om een website te maken, zou niet weten waarvoor ik die zou gebruiken.en mijn vriend weet ook van niks.
ik zal es moeten zien hoe ik dat van die pc krijg.
Bedankt @Amadea en @gvrox