Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een app met een keuzen menu?

Als ik uit de nachtdienst kom zet ik altijd het geluid van mijn telefoon uit zodat ik overdag niet wakker gebeld kan worden. Dit is niet altijd handig als mensen je echt NU moeten spreken.
Weet iemand of er een app bestaat waarin de beller een keuze menu krijgt en dat je deze bijvoorbeeld zelf kunt inspreken?
Bijvoorbeeld:
Hallo ik lig te slapen na mijn nachtdienst, kies een optie:
Kies 1: om mij wakker te bellen
Kies 2: om mijn voicemail in te spreken
Kies 3: om af te breken

Ik ben benieuwd !

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
567

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De optie die je zoekt komt heel dicht bij de app "niet storen!" Welliswaar zet je niet je eigen menu maar de mensen die je wakker mogen bellen moeten dan twee keer bellen binnen een minuut. Lees de opties maar en kijk of je hiermee kan doen wat je wilt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
paulus811
8 jaar geleden
Lijkt me een prima oplossing!+
Als je een Iphone 4 of hoger hebt, kan je niet storen aanzetten.
Hierdoor krijg je geen notificatie's binnen met geluid of je homescreen die oplicht.
Wat jij zoekt bied deze modus ook. Je zou bijvoorbeeld kunnen instellen dat alleen mensen die in je favorieten staan je kunnen bellen, of als iemand 3 keer binnen 5 minuten belt doorgaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding