Wat is een goede gratis app store waar je zelfgemaakte apps kan publiceren?

Hoi.

Ik heb, met een beetje hulp van mijn docent scheikunde, zelf een app gemaakt. Hier heb ik een jaar over gedaan. Nu ik trots ben op het resultaat, wil ik deze app natuurlijk graag publiceren.

Het betreft een game voor smartphone/tablet.

Weet iemand een goede store waar ik deze app gratis kan publiceren?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Voor iPhone ben je uitsluitend via de legale weg op Appstore aangewezen en met een lidmaatschap van €99 p/j niet gratis, maar je krijgt wel 2/3 van de verkoop opbrengst, via Cydia kun je unsigned apps publiceren via een eigen repository, of aanmelden bij een mainstream repo, maar dan verdien je er ook niks aan.

Antwoorden (1)

Die bestaan er maar misschien is het de investering waard om een account te kopen op google play (als je voor android bedoeld). Indien je voor apple bedoeld, vrees ik hiervoor.