kan ik via BOINC ook stastieken bekijken (Android versie)?

Via BOINC kan je mee doen aan het analyseren van datapakketten. Nu heb ik dat ook op mijn telefoon staan (zodat als het 's nachts aan de oplader ligt, er nog wat nuttigs gedaan wordt).

Binnen deze app kan je zien wat er geanalyseerd wordt, de status, berichten, etc, maar wat ik niet kan vinden, zijn de statistieken. Hoeveel pakketten zijn er al gedaan, etc.

Wie weet waar ik dat kan na gaan?

Thecis
8 jaar geleden
in: Software
1.2K

Antwoorden (1)

de BOINC app is minder geadvanceerd als de Desktop versie. Ik denk dat er geen mogelijkheid is om de paketten te zien. Je kunt altijd een review achter laten bij de app en vragen om een reactie van de developers.