Als ik bij Dropbox zie dat het laatste document 23 dagen geleden is bijgewerkt terwijl ik wel van alles heb gewijzigd, is er dan iets fout?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
SimonV
8 jaar geleden
'k Vrees dat het aan Windows 10 ligt, er zijn meer mensen die dit probleem hebben: http://www.windowscentral.com/how-sync-your-dropbox-folders-windows-10
SimonV
8 jaar geleden
Nog meer lotgenoten:
https://www.dropboxforum.com/hc/en-us/community/posts/204955715-Dropbox-not-supported-in-Windows-10?page=1#comments Wat zou kunnen helpen is Dropbox verwijderen.
Ook de map C:\Program Files\Dropbox\ (indien daarna nog aanwezig).
Computer opnieuw opstarten.
Daarna Dropbox opnieuw installeren.

Antwoorden (1)

Dat ligt eraan of je dat ziet op hetzelfde apparaat als het apparaat waarop je wijzigingen aan het document hebt gemaakt. Stel dat je het document hebt gewijzigd op je telefoon en daarna in de PC kijkt, maar de PC syncroniseert om wat voor reden ook niet, dan kan jouw melding wel kloppen.