Hoe kan ik een CISO bestand omzetten naar een ISO bestand?

Ik heb een spel voor de wii gedownload. Normaal zijn het ISO files maar dit is een CISO file. De WBHS ziet hem niet. Wie weet hoe ik dit werkend krijg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1K

Antwoorden (2)

Koop een flash drive en gebruik WBFS intelligent gui om hem te formatteren en zet de CISO daar op. Vervolgens gebruik he de WBFS manager om de ISO uit te pakken van WBFS.
AWM
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik het goed lees wil hij juist van een ciso een iso maken en dus niet een iso uitpakken,zou hij dat wel willen dan kan dat heel wat eenvoudiger dan jou omschrijving,nml gewoon het.iso file hernoemen naar .rar en uitpakken.
iso's kun je met verschillende programma's maken ik gebruik ultra iso maar er is ook iso magic of iso buster en nog een heel stel,je zet het in het iso programma en klikt gewoon maak iso en walla.