Gezien de vaagheid van reviews etc zeg ik nee dit is geen betrouwbare software.
hooguit scareware
en het zegt mij eigenlijk helemaal niets
De facebook pagina ziet er vaag en oud uit dus ook niet een aantrekkelijke pagina.

ik raad je ondanks alles wat je er tegen zou kunnen hebben
advance systemcare free aan
van iobit.com aan
De gratis versie is al goed genoeg.
al mag je voor mij ook wel de ultimate proberen

De basis software is een prima stukje software
maar ik tolereer hun reclameachtige updatebeleid maar
omdat het eigenlijk een prima tool is.

dat is het enige wat ik er tegen heb.
maar met een beetje kennis kan je die pesky updates wat intomen
je krijgt twee gratis tooltje bij uninstaller en file shedder die zeker de moeite waard zijn
ook de ander producten zijn van iobit zijn prima tooltjes
maar vaak overbodig om te kopen.

Als je toch mocht besluit die te kopen, let wel het is altijd een jaarlijkse aankoop
koop dan alleen de advance systemcare zonder virus scanner

windows defender is al een virus scanner als je windows 7 of hoger hebt
en die volstaat meestal wel.
als je tenminste een beetje de regels van veilig surfen volgt.
capthavoc