ik wil mijn computer helemaal goed resetten. ik heb de recovery cd. of heb je een ander cd nodig? ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Toegevoegd na 37 seconden:
hoe moet ik hem resetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
HeerVoldemort
12 jaar geleden
Bedoel je de bios resetten, of het systeem opnieuw installeren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat je bedoel dat je computer weer naar de begininstelling terug word gezet. om dit te doen kan je bij de zoekbalk bij windows 7 of windows vista intypen: windows resetten daar kan je dan verder de stappen volgen.

Antwoorden (2)

Dat resteren is gewoon een kwestie van de cd in de computer proppen en dat wijst het zich zelf wel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel computers komen met een ingebouwde recovery partitie, die heet meestal DATA, en is te zien als de D: schijf in de verkenner. Daarmee kan je de computer helemaal op fabrieksinstellingen terugzetten. Zorg wel dat je alles veilig gezet hebt wat je nog nodig hebt.
Om de fabrieksinstellingen terug te zetten start je de computer op, en druk op F8 bij het starten van Windows (nog voor je het 'Windows starten' scherm ziet).
Je zal een aantal opties zien in tekstmodus, kies "Deze computer herstellen". Daarna start Windows Recovery Engine (Windows RE). Hier kun je de fabrieksinstellingen terugzetten.