Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe foto volledig scherm in Adobe Premiere Pro CC?

Wanneer ik een foto importeerde om in mijn filmpje te zetten, was de foto enorm vergroot weergegeven. Ik heb al bij de algemene instellingen 'Default scale to frame size' aangevinkt, waardoor mijn foto volledig wordt weergegeven. Nu staan er naast mijn foto links en rechts nog zwarte randen. Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn foto (een beetje ingezoomd) het volledige beeld vult?

Bedankt

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
7.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Niet, als je zou willen dat de zwarte randen weg zijn zou je foto compleet uitgerokken zijn .
Je kunt wel de foto met de zwarte randen opslaan an dan de zwarter randjes uitknippen .
( mooie foto)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
-Je kunt wel de foto met de zwarte randen opslaan an dan de zwarter randjes uitknippen . Dan ben je weer terug bij af. Je moet juist de bovenkant wegknippen van het origineel zodat de verhouding 16:9 wordt (ipv 3:2).
Ik weet niet of je vraag nog actueel is, maar als je in je source scherm bovenin op het tabblad effect controls klikt, kun je daar bij scale het formaat van je foto genoeg vergroten om de zwarte randen kwijt te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding