hoe haal je het sony vegas logo uit je video?

ik heb een video gemaakt maar als ik hem terug bekijk staat het logo van sony vegas erin. weet iemand hoe ik dat weg kan halen? want ik wil het graag op youtube zetten..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Software
Ritsuka
8 jaar geleden
Waarschijnlijk heb je niet de betaalde versie?

Antwoorden (1)

Dat kan niet echt.
De informatie ter plekke van het logo is gecorrumpeerd.
Een enkel plaatje kun je nog wel een soort van fantasierijk bijwerken, maar voor een video is dat wel erg veel werk. En echt weg is het natuurlijk niet. Data die verloren is gegaan is niet terug te krijgen.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
maar de mensen op youtube hebben dit niet.. hoe kan dat dan?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Omdat mensen waarschijnlijk een betaalde versie gebruiken of een gekraakte versie van het programma