Ik heb video opnames op de computer staan die ik graag op een dvdeetje wil zetten maar welk videoprogramma kan ik daar het best voor gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (6)

Windows movie maker werkt daar prima voor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Freemake video converter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welnee, gebruik het gratis programma Any Video Converter, dit vreet alles en je kan er ook nog heel wat mee doen:

http://www.any-video-converter.com/products/for_video_free/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat programma gebruik ik ook. Eenvoudig en gemakkelijk in gebruik.
DVD flick - http://www.dvdflick.net/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK heb goede ervaring mat SOMUD het programma bied zeer veel verschillende opties voor zowel downloaden als omzetten in andere formaten voor het branden voor afspeelbare DVD's
Frank
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoonweg met Nero, zo gebeurt.